Marlies is manager back office en zorgt voor hygiëne

Bij hygiëne denk je al gauw aan een schone keuken of badkamer. Maar het begrip is veel breder en daarom een mooie beschrijving van het werk dat Marlies Corstens voor ELBA doet. Daarvoor raakt ze geen schoonmaakmiddel aan, ze werkt zelfs op afstand, maar ze zorgt wel voor een kraakheldere back office.

Wat doet een manager back office? Marlies: “Ik ben de schakel tussen de kandidaten die wij bemiddelen en de accountmanagers die contact onderhouden met onze opdrachtgevers. En omdat ELBA werkt met een payrollbedrijf, schakel ik ook daarmee. Waar komt het op neer: Ik zorg ervoor dat alle dossiers en documenten kloppen. Denk aan de Verklaring Omtrent Gedrag (VOG), het identiteitsbewijs en verzekeringen van zzp’ers. ”

Voordat iemand aan de slag kan, móet al het papierwerk in orde zijn. Dan pas geeft Marlies groen licht. “Dat betekent veel mailtjes en telefoontjes. Omdat ik veel direct contact heb met de zorgprofessionals, ben ik ook een soort vraagbaak. Persoonlijke aandacht vind ik heel belangrijk, in de zorg zijn mensen daar ook gevoelig voor. En het is een onderscheidend kenmerk van ELBA, waar ik graag aan bijdraag.”

Nog nooit deed Marlies haar werk met tegenzin, zegt ze overtuigend. “Ik doe mijn werk vanuit huis, of waar ik ook ben. Mijn laptop en telefoon gaan overal mee naartoe en ze staan nooit uit. Ik kom uit een ondernemersfamilie, dus dat vind ik heel normaal. ELBA is een prachtig bedrijf, ik heb een geweldige klik met Elke, dus het voelt nauwelijks als werk!”

Gerelateerde items

Wat is een goede zorgprofessional?


Lees meer

Een kofferbak vol taarten


Lees meer

Wat betekent de ketenregeling voor uitzendkrachten?


Lees meer

ELBA strikt ervaren verpleegkundige als recruiter


Lees meer